Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Структура художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу
 
Names Мен Сіан
Men Sian
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract У статті розкрито структуру художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу з урахуванням специфіки вокально-виконавської та вокально-педагогічної діяльності. Структурними компонентами досвіду визначено такі: інтенціональний, ментальний, перцептивний, інтерактивний. Також визначено функції структурних компонентів означеного феномену: цільова; орієнтаційна; аксіологічна (інтенціональний компонент); когнітивна; управлінська; рефлексивна; креативна (ментальний компонент); емоційна; емпатійна; ідентифікаційна (перцептивний компонент); організаційна; співтворча; ділогічна; коригувальна (інтерактивний компонент).
Genre Article
Topic досвід
Identifier Мен Сіан Структура художньо-комунікативного досвіду майбутніх викладачів вокалу [Текст] / Мен Сіан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. А. Бойченко, О. Є. Антонова та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018. – № 6 (80). – С. 198–207.