Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Моделювання процесу формування предметної компетентності вчителя математики на засадах компетентнісного підходу
 
Names Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna
Чкана, Ярослав Олегович
Chkana, Yaroslav Olehovych
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті описано структурно-функціональну модель процесу формування математичної компетентності майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей під час вивчення фахових дисциплін.
Описано компоненти моделі: мету, підходи та принципи, складові методики навчання фахових дисциплін, компоненти, критерії та рівні сформованості математичної компетентності майбутніх вчителів математики.
Уточнено поняття математичної компетентності, виділено комплекс підходів до її формування (системний, діяльнісний, особистісноорієнтований, інтегративний та компетентнісний), розкрито особливості реалізації цих підходів для формування математичної компетентості майбутніх вчителів математики. Наведено деякі форми організації
навчального процесу, зокрема, самостійної роботи студентів для фахової
підготовки майбутніх вчителів математики на засадах компетентністного
підходу. Запропоновано ввести в навчальний процес вибірковий курс
«Вибрані питання шкільної математики зточки зору вищої»,
сформульовано його мету та основні завдання.
Genre Article
Topic компетентністний підхід
Identifier Семеніхіна, О. В. Моделювання процесу формування предметної компетентності вчителя математики на засадах компетентнісного підходу [Текст] / О. В. Семеніхіна, Я. О. Чкана // Гуманізація навчально-виховного процесу : збірник наукових праць. – Харків : ТОВ «Видавництво НТМТ», 2017. – № 4 (84). – С. 112–125.