Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Практика використання параметричного кольору в програмах динамічної математики при розв’язуванні задач на ГМТ |
Names |
Семеніхіна, Олена Володимирівна
Semenikhina, Olena Volodymyrivna Друшляк, Марина Григорівна Drushliak, Maryna Hryhorivna |
Date Issued | 2015 (iso8601) |
Abstract | В статті розглядається можливість використання параметричного кольору математичних об’єктів у програмах динамічної математики при розв’язуванні задач на ГМТ. Зокрема, описуються особливості задання параметричного кольору у середовищах The Geometer’s Sketchpad, Математический конструктор, GeoGebra. Зазначається, що у програмі The Geometer’s Sketchpad від параметра залежить не тільки колір об’єкта, а й колір сліду, який він буде залишати; у програмі GeoGebra умови відображення об’єкта можна відразу встановити залежними від параметра; для задання параметричного кольору у ПДМ Математический конструктор використовується система HSB, де сталі значення в полях H, S та B замінюють на вирази, додатково у програмі Математический конструктор передбачено можливість встановлення стилю ліній через параметр. Наводиться приклад з різними способами розв’язування задачі на ГМТ у програмі The Geometer’s Sketchpad, у тому числі з використанням параметричного кольору. Додатково пропонується перелік задач, які можна розв’язувати, використавши описаний підхід. |
Genre | Article |
Topic | параметричний колір |
Identifier | Семеніхіна, О. В. Практика використання параметричного кольору в програмах динамічної математики при розв’язуванні задач на ГМТ [Текст] / О. В. Семеніхіна, М. Г. Друшляк // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2015. – Вип. 2 (5). – С. 65–72. |