Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Упровадження мультимедійного навчання – запорука підвищення ефективності реалізації навчальних завдань |
Names |
Ткаченко, Ігор
Краснобокий, Юрій Tkachenko, Ihor Krasnobokyi, Yurii |
Date Issued | 2015 (iso8601) |
Abstract | У статті наведено аналіз та шляхи використання мультимедійного навчання. Підготовку і проведення мультимедійного навчання пропонується проводити у декілька етапів: визначення мети і тематики навчання; підбір і структурування змісту навчання; вибір стратегії реалізації процесу навчання; підбір проектування і створення дидактичних матеріалів. Детальне планування мультимедійних дидактичних занять розглядається як результат впровадження технологічних правил до організації навчального процесу та нової ролі вчителя в цьому процесі. У цьому контексті учитель - це не «передавач» знань, то програміст і «аніматор» досліджень: він проектує концепцію процесу, забезпечує умови для реалізації цієї концепції і бере участь в її реалізації. Беручи до уваги елементи різних відомих підходів до занять у вузі, ми пропонуємо систему узагальнених задач: ілюстраційні завдання, завдання визначення (пошуку ) джерела інформації, завдання верифікації, завдання, пов’язані з формуванням моторних умінь і навиків, синтезуючі завдання, завдання зв’язку теорії з практикою, завдання контролю. Їх можна розв’язати на заняттях з використанням мультимедійних дидактичних засобів. |
Genre | Article |
Topic | мультимедіа |
Identifier | Ткаченко, І. Упровадження мультимедійного навчання – запорука підвищення ефективності реалізації навчальних завдань [Текст] / І. Ткаченко, Ю. Краснобокий // Фізико-математична освіта : науковий журнал / МОН України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: Ф. М. Лиман, І. О. Мороз, В. С. Іваній та ін.]. – Суми [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2015. – Вип. 1 (4). – С. 31–37. |