Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Готовність педагогів Чернівецької області до PISA-2018 в контексті освітніх реформ
 
Names Жук, Ірина Володимирівна
Zhuk, Iryna Volodymyrivna
Шепенюк, Ірина Миколаївна
Shepeniuk, Iryna Mykolaivna
Юзькова, Валентина Дмитрівна
Yuzkova, Valentyna Dmytrivna
Date Issued 2017 (iso8601)
Abstract У статті коротко охарактеризовано основну ідею міжнародного моніторингового дослідження якості освіти PISA та здійснено порівняльний аналіз компетентністних концепцій програми PISA та Нової української школи. Представлено результати добровільного та анонімного опитування педагогів Чернівецької області (слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів математики, природничих та гуманітарних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області) щодо їх інформаційної обізнаності про Програму міжнародного оцінювання учнів PISA, готовності брати участь у PISA-2018, ставлення до вказаного дослідження. Проаналізовано аргументи педагогів на користь участі у дослідженні PISA та міркування щодо можливих ризиків, які вони вбачають у його проведенні. У статті також презентовано результати тестування вчителів математики області за завданнями формату PISA і проаналізовано причини типових помилок. Зроблено висновки щодо акмеологічної готовності педагогів області до участі у PISA-2018 та впровадження концепції Нової української школи.
Genre Article
Topic Міжнародне моніторингове дослідження PISA
Identifier Жук, І. В. Готовність педагогів Чернівецької області до PISA-2018 в контексті освітніх реформ [Текст] / І. В. Жук, І. М. Шепенюк, В. Д. Юзькова // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: В. Ю. Сторіжко, Ф. М. Лиман, І. О. Мороз та ін.]. – Суми : [Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2017. – Вип. 4 (14). – С. 324–329.