Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Аналіз основних підходів до визначення якості освіти |
Names |
Аннєнкова, Ірина Петрівна
Annienkova, Iryna Petrivna |
Date Issued | 2010 (iso8601) |
Abstract | У статті проаналізовано сутність поняття «якість освіти». Показано, що якість освіти має два аспекти: внутрішній (відповідність нормі, стандарту) і зовніщній (відповідність потребам споживача). Виділено п'ять основних підходів до визначення поняття «якість освіти»: соціальний, соціокультурний, інституціонально системний, управлінський, комплексний. |
Genre | Article |
Topic | освіта |
Identifier | Аннєнкова, І. П. Аналіз основних підходів до визначення якості освіти [Текст] / І. П. Аннєнкова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, О. І. Огієнко та ін.]. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010. – № 4 (6). – С. 239–248. |