Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Критерії оцінювання рівня сформованості навичок та вмінь анотування у студентів немовних вищих навчальних закладів |
Names |
Корж, Т. М.
Korzh, T. M. |
Date Issued | 2010 (iso8601) |
Abstract | У статті на основі змістовних і лінгводидактичних характеристик анотацій визначені критерії оцінювання навчальних анотацій, що надають об'єктивну основу для оцінювання смислових і структурних параметрів навчальних анотацій, глибину розуміння професійно орієнтованих текстів, а також предметну компетенцію студентів немовних ВНЗ. |
Genre | Article |
Topic | навчальна анотація |
Identifier | Корж, Т. М. Критерії оцінювання рівня сформованості навичок та вмінь анотування у студентів немовних вищих навчальних закладів [Текст] / Т. М. Корж // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 375–381. |