Запис Детальніше

Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Критерії оцінювання рівня сформованості навичок та вмінь анотування у студентів немовних вищих навчальних закладів
 
Names Корж, Т. М.
Korzh, T. M.
Date Issued 2010 (iso8601)
Abstract У статті на основі змістовних і лінгводидактичних характеристик анотацій визначені критерії оцінювання навчальних анотацій, що надають об'єктивну основу для оцінювання смислових і структурних параметрів навчальних анотацій, глибину розуміння професійно орієнтованих текстів, а також предметну компетенцію студентів немовних ВНЗ.
Genre Article
Topic навчальна анотація
Identifier Корж, Т. М. Критерії оцінювання рівня сформованості навичок та вмінь анотування у студентів немовних вищих навчальних закладів [Текст] / Т. М. Корж // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний ун-т ім. А. С. Макаренка ; [редкол.: А. А. Сбруєва, М. О. Лазарев, В. І. Лозова та ін.]. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2010. – № 3 (5). – С. 375–381.