Запис Детальніше

Електронний науковий архів Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Пробний маркетинг як інструмент запобігання можливих помилок підприємств на ринку
 
Names Серкутан, Т. В.
Date Issued 2017 (iso8601)
Genre Conference Paper
Identifier Серкутан, Т. В. Пробний маркетинг як інструмент запобігання можливих помилок підприємств на ринку / Т. В. Серкутан // Маркетинг і контролінг: сучасні виклики підприємництва : зб. матеріалів міждисциплінар. наук.-практ. конф., 30 листоп. 2017р. / Юдіна Л.І., уклад. - Київ ; Івано-Франківськ : Футуролог, 2017. - С. 101-102.