Запис Детальніше

Електронний науковий архів Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Вивільнення прихопленої бурильної колони способом фрикційних автоколивань
 
Names Левчук, К. Г.
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract Описано механізм виникнення утримуючих бурильні труби труб, викликаних осаджуванням шламу,
осипанням, обвалюванням, а також випинанням і плинністю пластичних порід, утворенням сальників. Розглянуто сучасні уявлення про сили тертя. Розроблено математичну модель фрикційних автоколивань процесу вивільнення прихопленої бурильної колони. Обґрунтовано необхідність застосування методу вібраційного згладжування автоколивань, що виникають у процесі ліквідації аварії. За допомогою складеної
комп’ютерної програми проведено параметричні розрахунки зміни швидкостей вивільнення прихопленої
бурильної труби. Проведено чисельні дослідження впливу швидкості талевого каната та частоти осцилятора на ефективність процесу ліквідації прихоплення.
Genre Article
Topic математична модель
Identifier Левчук, К. Г. Вивільнення прихопленої бурильної колони способом фрикційних автоколивань / К. Г. Левчук // Науковий вісник Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу. - 2018. - № 1. - С. 72-80.