Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Інформаційна технологія як інструмент підтримки прийняття маркетингового рішення
 
Names Григорук, Павло Михайлович
Grygoruk, P.M.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract Розглянуто поняття та складові інформаційної технології, її роль в опрацювання даних маркетингового дослідження. Визначено модельний інструментарій складових інформаційної технології. Наведено напрямки маркетингових досліджень та завдання, які вирішуються в рамках застосування інформаційної технології.
Genre Стаття
Topic інформаційна технологія
Identifier Григорук П. М. Інформаційна технологія як інструмент підтримки прийняття маркетингового рішення / П. М. Григорук // Праці Одеського політехнічного університету : наук. та наук.-вироб. зб. – Одеса, 2011. - № 3. - С. 170-176.