Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив некомерційних організацій на бізнес-середовище українських підприємств
 
Names Ковальчук, С.В.
Принько, М.С.
Kovalchuk, S.
Pryn`ko, M.
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract Некомерційні організації – це неприбуткові, недержавні організації, метою яких є впровадження суспільно
значущих цілей. Об’єктом дослідження у статті виступають некомерційні організації та визначення їх ролі і місця у
формуванні маркетингового бізнес-середовища українських підприємств. Некомерційні організації активно розвиваються в
світі і, зокрема, в таких країнах з перехідною економікою, як Україна. Питання стосовно того, чи може бути некомерційна
організація предметом дослідження маркетингу, ще й досі залишаються дискусійними. В даному дослідженні ми розглядаємо
некомерційні організації як складову економіки України, розвиток яких впливає на бізнес-середовище українських
підприємств. Важливим маркетинговим підходом є розуміння того, що вся діяльність організації має відповідати її місії.
Основне суспільно значиме завдання, яке оформлене в місію організації та визначає сферу її впливу – визначити основний
товар некомерційної організації. Незважаючи на те, що організація може працювати на схожому ринку з тотожною сферою
впливу та тотожними контактними аудиторіями, цінності та послуги організацій можуть відрізнятися. Підприємство має
досліджувати місію та сферу впливу НУО, обираючи собі організацію для партнерства. Маркетингові стратегії як НУО, так і
підприємства мають бути спрямовані на виявлення потреб аудиторій сфери впливу як задля досягнення більших вигод для
суспільства через реалізацію місії та донесення основної цінності (ідеї), так і задля отримання доходу.
Genre Стаття
Topic некомерційні організації
Identifier Ковальчук, С.В. Вплив некомерційних організацій на бізнес-середовище українських підприємств [Текст] / С. В. Ковальчук, М. С. Принько // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – № 3, т. 2. – С.104-111.