Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Складові процесу прийняття маркетингових рішень
 
Names Григорук, Павло Михайлович
Grygoruk, P.M.
Date Issued 2012 (iso8601)
Abstract У статті розглянуто питання, присвячені аналізу складових процесу прийняття маркетингових рішень. Визначено поняття цього процесу, окреслено його характерні риси, зміст основних елементів. Наведений опис завдань, які
вирішуються на кожному етапі цього процесу, зазначено їх особливості.
Genre Стаття
Topic процес прийняття рішень
Identifier Григорук П. Складові процесу прийняття маркетингових рішень / П. Григорук // Економічний аналіз. - 2012. - Т. 11 (2). - С. 144-149.