Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень
 
Names Григорук, Павло Михайлович
Grygoruk, P.M.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract У статті досліджено структуру процесу прийняття маркетингового рішення, встановлено зміст та порядок взаємодії його основних елементів. Визначено та обґрунтовано складові механізму управління процесом прийняття маркетингового рішення і побудовано його організаційну структуру
Genre Стаття
Topic процес прийняття маркетингового рішення
Identifier Григорук П. М. Механізм управління процесом прийняття маркетингових рішень / П. М. Григорук // Економіст. – 2011. – № 6. – С. 57-61.