Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Методичний базис маркетингових досліджень
 
Names Григорук, Павло Михайлович
Grygoruk, P.M.
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract В статті розглянуто методичний інструментарій, який можуть використовуватись при проведенні маркетингових досліджень в контексті загальної методології цього процесу. Наведений опис методів за ступенем спільності і широтою їх використання. Виділені теоретичний та емпіричний рівні дослідження. Представлено групи методів, що притаманні кожному рівню, відзначено їх переваги, недоліки та можливості застосування. Сформовано вимоги щодо формування методичного базису дослідження.
Genre Стаття
Topic маркетингові дослідження
Identifier Григорук П. М. Методичний базис маркетингових досліджень [Електронний ресурс] / П. М. Григорук // Економіка: реалії часу : електрон. наук. вид. / Одес. нац. політехн. ун-т. – Одеса, 2011. – № 1 (1). – С. 47-56. – Режим доступу : https://economics.opu.ua/files/archive/2011/No1/47-56.pdf. – Назва з екрана.