Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU
Переглянути архів ІнформаціяMetadata
Поле | Співвідношення |
Title | Експериментальне дослідження сформованості естетичної культури студентів (на прикладі вивчення зарубіжної літератури) |
Names |
Папушина, Валентина Антонівна
Papushina, Valentyna |
Date Issued | 2018 (iso8601) |
Abstract | У статті описано теоретичні та методичні засади формування естетичної культури студентів в процесі навчання зарубіжної літератури. Художня література як носій естетичних поглядів митців, естетичних принципів і форм їх втілення засобами мистецтва слова – підґрунтя для виховання високодуховної естетично довершеної особистості, громадянина європейської держави та розвитку прагнення молодої людини до особистісного зростання. Серед важливих критеріїв сформованості естетичної культури нами визначено такі: спрямованість діяльності на досягнення конкретної мети, розвиток інтересу студентів до формування естетичної культури під час навчання літератури, прагнення до самовдосконалення та самореалізації як в аудиторній, так і в позааудиторній роботі. У процесі навчання зарубіжної літератури визначено основні методичні прийоми формування естетичної культури та їх наповненість у контексті специфіки майбутньої професійної діяльності студентів-філологів. Урахування естетичних відкриттів різних епох та літературних напрямів, сучасних досягнень лінгвокультурологї, герменевтики, ономастики, семіотики, компаративістики закладено як основні орієнтири в основу запропонованої нами педагогічної системи та її реалізації. У Технологічних картах, розроблених для практичних занять, представлено види індивідуальної роботи, визначено особистісно зорієнтовані духовно-ціннісні орієнтири. Для аналізу і корекції естетичної діяльності студентів запропоновано методи вивчення та корекції рівня сформованості естетичної культури. |
Genre | Стаття |
Topic | естетична культура |
Identifier | Папушина В. Експериментальне дослідження сформованості естетичної культури студентів (на прикладі вивчення зарубіжної літератури) / В. Папушина // Педагогічний процес: теорія і практика : наук. журн. / Київ. ун-т ім. Бориса Грінченка, Благод. фонд ім. Антона Макаренка. – Київ : Едельвейс, 2018. – Вип. 1-2 (60-61). – С. 93-101. |