Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Проблеми урахування невизначеності в процесі прийняття маркетингових рішень
 
Names Григорук, Павло Михайлоіич
Date Issued 2012 (iso8601)
Abstract В статті розглянуто матеріал стосовно впливу невизначеності на
процес прийняття маркетингових рішень. Визначено чинники, які породжують
невизначеність в ході підготовки маркетингового рішення, сформовано
концептуальні положення її урахування в цьому процесі. Розглянуто підходи до
кількісного оцінювання ризиків маркетингової діяльності
Genre Стаття
Topic маркетингові рішення
Identifier Григорук П. М. Проблеми урахування невизначеності в процесі прийняття маркетингових рішень / П. М. Григорук // Моделювання регіональної економіки. - 2012. - № 1. - С. 250-263.