Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні тренди маркетингу гостинності
 
Names Ковальчук, С.В.
Забурмеха, Є.М.
Яремчук, Т.В.
Kovalchuk, S.
Zaburmekha, Ye.
Yaremchyk, T.
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract У статті розглянуто еволюцію гостинності в Україні. Досліджено специфіку маркетингу у сфері гостинності,
приділено увагу обґрунтуванню системи маркетингових інструментів у сфері гостинності. Визначено особливості
використання «маркетинг-міксу» в даній галузі та перспективи його застосування на практиці з урахуванням розвитку
інновацій. Розглянуті особливості використання маркетингу відносин у сфері гостинності та визначені п’ять рівнів взаємин
готелів зі споживачами. Проаналізовані різні форми об’єднання підприємств гостинності і управління ними, включаючи
готельні ланцюги, консорціуми, сімейства і асоціації, об’єднання на основі франчайзингу, спільні готельні підприємства.
Genre Стаття
Topic індустрія гостинності
Identifier Ковальчук, С.В. Сучасні тренди електронної комерції [Текст] / С. В. Ковальчук, О. Б. Вальков, Л. І. Забурмеха // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – № 3, т. 2. – С. 254-256.