Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Критеріальне забезпечення оцінювання ефективності прийняття маркетингових рішень
 
Names Григорук, Павло Михайлович
Date Issued 2011 (iso8601)
Abstract У статті розглянуті питання, що стосуються виявлення позитивного ефекту від прийнятого маркетингового рішення. Розглянуто показники, які можуть використовуватися в ролі критерію ефективності. З метою підтвердження його значимості пропонується використовувати статистичні непараметричні критерії
Genre Стаття
Topic маркетингові рішення
Identifier Григорук, П. М. Критеріальне забезпечення оцінювання ефективності прийняття маркетингових рішень / П. М. Григорук // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – Черкаси, 2011. – Вип. 27, ч. 3. – С. 35–39.