Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Прийняття маркетингових рішень при нечітких відношеннях переваги
 
Names Григорук, Павло Михайлович
Date Issued 2012 (iso8601)
Abstract В статті розглянуто аналіз результатів теоретичних і прикладних досліджень в галузі моделювання процесів ухвалення рішень з використанням множини недомінованих альтернатив. Наведено опис підходу до побудови нечіткого відношення переваги на множині альтернатив за наявності декількох метричних критеріїв
Genre Стаття
Identifier Григорук П. М. Прийняття маркетингових рішень при нечітких відношеннях переваги / П. М. Григорук // Вісник Київського національного університету технологій і дизайну. – 2012. – № 5 (67). – С. 157-162.