Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування маркетингового бюджету на засадах маржинального підходу
 
Names Кобець, Д.Л.
Kobets, D.
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract В статті розглядається бюджет маркетингу та його специфічні особливості. Досліджуються фактори, що впливають
на бюджет маркетингу. Проаналізовано методи визначення бюджету маркетингу. Основну увагу приділено маржинальному
підходу. Наведено конкретний приклад застосування маржинального підходу до визначення бюджету маркетингових заходів
на підприємстві
Genre Стаття
Topic маркетинг
Identifier Кобець, Д.Л. Формування маркетингового бюджету на засадах маржинального підходу [Текст] / Д. Л. Кобець // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – № 4. – С. 227-231.