Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Формування інформаційного базису прийняття маркетингового рішення
 
Names Григорук, Павло Михайлович
Date Issued 2012 (iso8601)
Abstract Стаття присвячена питанням, пов’язаним з формуванням інформаційного базису прийняття маркетингового рішення. Наведено визначення інформаційного базису, представлена структурна схема його формування. Описані функції, на виконання яких може бути спрямовано його використання
Genre Стаття
Topic інформаційний базис
Identifier Григорук П. М. Формування інформаційного базису прийняття маркетингового рішення / П. М. Григорук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. – Спец. вип. Стратегічні імперативи сучасного менеджменту. – Київ : КНЕУ, 2012. – Ч. 1. – С. 104-114.