Abstract |
В монографії розглядаються питання підвищення зносостійкості вузлів тертя машин в умовах граничного змащування. Монографія складається з трьох розділів. В першому розділі наведений аналіз сучасних досліджень по впливу мастильного матеріалу на працездатність вузлів тертя машин. У другому розділі розглянуті конструкторські способи покращення мастильної здатності напрямних ковзання шляхом створення маслорозподільних поверхневих профілів різної геометричної будови. Для напрямних, модифікованих мастильними канавками, отримані розрахункові залежності для визначення реального контактного тиску і розрахунку зносу в залежності від шляху тертя. В третьому розділі наведені розрахунково-експериментальні методи керування процесами тертя та зношування циліндричних трибосистем при граничному змащуванні. Монографія призначена для науковців, інженерів, аспірантів і студентів, які займаються проблемами тертя та зношування машин |