Запис Детальніше

Electronic Archive Khmelnitskiy National University ELARKHNU

Переглянути архів Інформація
 

Metadata

 
Поле Співвідношення
 
Title Роль маркетингу в підвищенні результативності господарювання підприємств
 
Names Піскун, Д.Н.
Piskun, D.
Date Issued 2018 (iso8601)
Abstract У роботі розглянуто підходи науковців до визначення маркетингу як системи управління та сукупності відповідних
процесів менеджменту підприємства. Розкрито напрями, які притаманні маркетингу безпосередньо на промисловому
підприємстві. Обґрунтовано значення маркетингу в системі управління підприємством та його взаємозв'язок із кінцевими
результатами діяльності. Наведено науково-методичні підходи, що застосовуються підприємствами для вирішення
маркетингових завдань. Досліджено маркетингове середовище та особливості проведення його аналізу в розрізі основних
чинників впливу. Розкрито сукупність принципів, які управлінський персонал може використовувати під час організації
маркетингу на промисловому підприємстві.
Genre Стаття
Topic маркетингова діяльність
Identifier Піскун, Д.Н. Роль маркетингу в підвищенні результативності господарювання підприємств [Текст] / Д. Н. Піскун // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. – 2018. – № 3, т. 1. – С. 205-208.