Запис Детальніше

Проблема обдарованості в теорії і практиці вітчизняної педагогіки в першій половині ХХ століття

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/712667/
http://biblos.iod.gov.ua/docview.php?doc_id=2600
 
Title Проблема обдарованості в теорії і практиці вітчизняної педагогіки в першій половині ХХ століття
The problem of obdanovanost in the theory of practical studies pedagogical in the first half of the XX century
Проблема образования в теории и практике в педагогической практике в первой половине ХХ века
 
Creator Мельник, Марина Юріївна
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
 
Description Статья посвящена проблеме изучения одаренности отечественными исследователями в первой половине ХХ столетия. Охарактеризованы основные направления образовательной политики в области обучения одаренных детей. Освещены подходы, на которых основывалось воспитания одаренных детей.
Article is devoted to the problem of research of giftedness by domestic researchers in first half of XX century. Basic trends of educational policy in gifted children teaching are characterized. Approaches, on which education of gifted children was based, are shown.
Статтю присвячено проблемі вивчення обдарованості вітчизняними дослідниками в першій половиніХХ століття. Охарактеризовано основні напрямки освітньої політики в галузі навчання обдарованих дітей. Висвітлено підходи, на яких грунтувалося виховання обдарованих дітей.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/712667/1/04.pdf
- Мельник, Марина Юріївна (orcid.org/0000-0001-6581-5129 <http://orcid.org/0000-0001-6581-5129>) (2017) The problem of obdanovanost in the theory of practical studies pedagogical in the first half of the XX century Education and Development of Gifted personality, 1 (56). pp. 10-13. ISSN 2309 ‑3935