Запис Детальніше

Вплив політехнічного складника предметної компетентності з фізики на професійне самовизначення школярів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713396/
 
Title Вплив політехнічного складника предметної компетентності з фізики на професійне самовизначення школярів
Influence of the polytechnic component of the subject competence on physics on professional self-determination of schoolchildren
Влияние политехнического составляющей предметной компетентности по физике на профессиональное самоопределение школьников
 
Creator Сіпій, Володимир Володимирович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description У статті розглянуто особливості формування політехнічного складника предметної компетентності з фізики у підлітковому віці. Теоретично обґрунтовано вплив політехнічної освіти молоді на професійне самовизначення школярів.
In the article the peculiarities of the formation of the Polytechnic component of subject competence in physics in adolescence. Theoretically, the effect of Polytechnic education on professional self-determination of schoolchildren.
В статье рассмотрены особенности формирования политехнической составляющей предметной компетентности физике в подростковом возрасте. Теоретически обосновано влияние политехнического образования молодежи на профессиональное самоопределение школьников.
 
Publisher Волинські обереги
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713396/1/%D0%A2%D0%9A%D0%9E%D0%9D%D0%A4%D0%95%D0%A0%D0%95%D0%9D%D0%A6%D0%86%D0%AF%2017%20%D0%BA%D1%96%D0%BD%D1%86%D0%B5%D0%B2%D0%B0%20%281%29.pdf
- Сіпій, Володимир Володимирович (orcid.org/0000-0003-4825-1426 <http://orcid.org/0000-0003-4825-1426>) (2017) Influence of the polytechnic component of the subject competence on physics on professional self-determination of schoolchildren Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін (21). pp. 145-149. ISSN ISBN 978-966-416-187-6