Запис Детальніше

Формування політехнічних умінь в процесі навчання фізики учнів основної школи з використанням смартфонів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713416/
https://www.cuspu.edu.ua/images/nauk_zapiski/pm/12_1.pdf
 
Title Формування політехнічних умінь в процесі навчання фізики учнів основної школи з використанням смартфонів
Formation of polytechnic skills in the process of teaching physics students of the main school using smartphones
Формирование политехнических умений в процессе обучения физике учащихся основной школы с использованием смартфонов
 
Creator Сіпій, Володимир Володимирович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description Стаття присвячена використанню смартфонів в процесі навчання фізики учнів основної школи для формування політехнічного складника предметної компетентності з фізики та ключових компетентностей учнів основної школи. Вчитель вже не є єдиним джерелом інформації, тому його роль змінюється. Сучасний педагог повинен мати можливість використовувати такі педагогічні та інформаційно-комунікаційні технології, які сприятимуть розвитку навчальної та пізнавальної діяльності школярів, а також формуванню та розвитку ключових компетентностей. Одна з таких технологій – це технологія мобільного навчання, що використовує принцип BYOD в процесі навчання фізики. Використання цього принципу в школі тісно переплітається з використанням принципу політехнізму та дозволяє
підвищити ефективність навчання на уроках фізики.
У статті розглянуто особливості використання смартфонів у процесі навчання фізики, як цифрових вимірювальних комплексів. Смартфон на уроках фізики може використовуватися як акселерометр, магнітометр, люксметр, барометр, термометр, компас, стробоскоп, інженерний калькулятор, звуковий генератор, осцилограф, секундомір тощо.
The article is devoted to the use of smartphones in the process teaching physics of primary school students to form a polytechnic component of subject competence in physics and key competences of primary school students. Teacher is no longer the only source of information, so its role is changing. A modern educator should have the opportunity
use such pedagogical and information and communication technologies that will promote the development of educational and cognitive activities of pupils, and
as well as the formation and development of key сompetencies.One such technology is a mobile learning technology that uses the BYOD principle in physics education. Using this principle in school is closely intertwined with the use of the principle of polytechnics and allows to increase the efficiency of training in physics classes.
The article considers the features of using smartphones in the process of teaching physics, as digital measuring complexes. The smartphone in physics classes can be used as accelerometer, magnetometer, light meter, barometer, thermometer, compass, stroboscope, engineering calculator, sound generator, oscilloscope, stopwatch, etc.
Статья посвящена использованию смартфонов в процессе
обучения физике учащихся основной школы для формирования политехнического составляющей предметной компетентности по физике и ключевых компетенций учащихся основной школы. Учитель уже не является единственным источником информации, поэтому его роль меняется. Современный педагог должен иметь возможность использовать такие педагогические и информационно-коммуникационные технологии, способствующие развитию учебной и познавательной деятельности школьников, а также формированию и развитию ключевых компетенций. Одна из таких технологий - это технология мобильного обучения, использующая принцип BYOD в процессе обучения физике. Использование этого принципа в школе тесно переплетается с использованием принципа политехнизма и позволяет
повысить эффективность обучения на уроках физики.
В статье рассмотрены особенности использования смартфонов в процессе обучения физике, как цифровых измерительных комплексов. Смартфон на уроках физики может использоваться как акселерометр, магнитометр, люксметр, барометр, термометр, компас, стробоскоп, инженерный калькулятор, звуковой генератор, осциллограф, секундомер и тому подобное.
 
Publisher РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713416/1/%D0%A1%D1%96%D0%BF%D1%96%D0%B9_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%9A%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9_2017.pdf
- Сіпій, Володимир Володимирович (orcid.org/0000-0003-4825-1426 <http://orcid.org/0000-0003-4825-1426>) (2017) Formation of polytechnic skills in the process of teaching physics students of the main school using smartphones Наукові записки. Серія : Проблеми методики фізико - математичної і технологічної освіти, 1 (12). pp. 92-96. ISSN 2521-6791