Запис Детальніше

Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS© компанії АІМ в дії)

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS© компанії АІМ в дії)
 
Creator Щирін, Юрій
Черненко, Оксана
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-01-10T09:51:57Z
2019-01-10T09:51:57Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Щирін Ю. Як почути рівень задоволеності клієнта? (унікальна методика ALADIS© компанії АІМ в дії) / Юрій Щирін, Оксана Черненко // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 3. – С. 28–30.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26810
 
Language uk