Запис Детальніше

Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії
 
Creator Зозульов, Олександр
Царьова, Тетяна
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-01-10T09:54:04Z
2019-01-10T09:54:04Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Зозульов О. Функціонально-структурна модель товару як основа для стрес-тестування маркетингової бізнес-моделі компанії / Олександр Зозульов, Тетяна Царьова // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 3. – С. 47–54.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26811
 
Language uk