Ґендерні образи сучасної реклами
Dspace iRKNEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ґендерні образи сучасної реклами
|
|
Creator |
Бучинська, Олена
|
|
Description |
В сучасному суспільстві реклама стала суттєвою частиною соціалізації молоді, вона відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, оцінок людей та подій, задаючи стандарти життя та свідомості. В тому числі, сучасна реклама здатна формувати та підтримувати гендерні стереотипи у масовій свідомості. Гендерні стереотипи – це один з видів соціальних стереотипів, що ґрунтується на прийнятті суспільством уявлень про маскулінне та фемінне та їх ієрархії. Дуже часто гендерні відносини відрізняються сексизмом по відношенню до жінок. Сексизм – це позиція або дія, які принижують, виключають, знецінюють та стереотипізують людину за ознакою статі. |
|
Publisher |
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
|
|
Date |
2019-01-10T11:08:38Z
2019-01-10T11:08:38Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Бучинська О. Ґендерні образи сучасної реклами / Олена Бучинська // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 4. – С. 37–41.
1606-3732 http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26816 |
|
Language |
uk
|
|