Запис Детальніше

Ґендерні образи сучасної реклами

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ґендерні образи сучасної реклами
 
Creator Бучинська, Олена
 
Description В сучасному суспільстві реклама стала суттєвою частиною соціалізації молоді, вона
відіграє значну роль у формуванні суспільної думки, оцінок людей та подій, задаючи
стандарти життя та свідомості. В тому числі, сучасна реклама здатна формувати та
підтримувати гендерні стереотипи у масовій свідомості. Гендерні стереотипи – це
один з видів соціальних стереотипів, що ґрунтується на прийнятті суспільством
уявлень про маскулінне та фемінне та їх ієрархії. Дуже часто гендерні відносини
відрізняються сексизмом по відношенню до жінок. Сексизм – це позиція або дія, які
принижують, виключають, знецінюють та стереотипізують людину за ознакою статі.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-01-10T11:08:38Z
2019-01-10T11:08:38Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Бучинська О. Ґендерні образи сучасної реклами / Олена Бучинська // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 4. – С. 37–41.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26816
 
Language uk