Запис Детальніше

Механізми фoрмування кoрпoративнoї культури

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Механізми фoрмування кoрпoративнoї культури
 
Creator Кулакова, Валерія
 
Subject корпоративна культура
рівні корпоративної культури
процес усвідомлення цінностей
механізми формування
 
Description У статті досліджено сутність корпоративної культури, основні підходи до визначення
корпоративної культури, охарактеризовано основні складові корпоративної культури,
проаналізовано та обґрунтовано механізми формування корпоративної культури.
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-01-10T11:19:23Z
2019-01-10T11:19:23Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Кулакова В. Механізми фoрмування кoрпoративнoї культури / Валерія Кулакова // Маркетинг в Україні. – 2018. – № 4. – С. 58–63.
1606-3732
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26819
 
Language uk