|
Поле |
Співвідношення |
|
Title |
On the Relative Effectiveness of Hybrid and Face-to-Face Teaching |
|
Names |
Рудченко, Т.
Rudchenko, T.
Чашечникова, Ольга Серафимівна
Chashechnykova, Olha Serafymivna
|
Date Issued |
2017 (iso8601) |
Abstract |
Представлено один з етапів виконання досліджень у рамках спільного україно-американського проекту по вивченню специфіки розвитку інтелектуальних умінь та творчого мислення учнів та студентів. Порівнювалася ефективність традиційного навчання та так званого «гібридного навчання», що передбачало поєднувати традиційне навчання та навчання он-лайн з метою компенсації зменшення так званих «контактних годин». |
Genre |
Article |
Topic |
навчання математики |
Identifier |
Rudchenko, T. On the Relative Effectiveness of Hybrid and Face-to-Face Teaching [Текст] / T. Rudchenko, O. Chashechnikova // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 1. – С. 94–95. |