Abstract |
Бізнес-модель банку розглядається в статті не з точки зору управління фінансами банку, а з точки зору бізнес-інжинірингу та загального управління всією діяльністю банку. Проаналізовано головний принцип, який закладається в сучасні банківські інформаційні системи, що полягає в обробці і автомати-зації бізнес-процесів, спрямованих на залучення й утримання найбільш вигідних клієнтів, персоналізації взаємин з клієнтами, що дає змогу мінімізувати операційні, адміністративні та інші витрати на роботу з ними. Наведені приклади більшості компонентів, які входять до її складу бізнес-моделі банку: дерево і моделі бізнес-процесів, стратегічні цілі і показники, організаційна структура, системна архітектура, мо-делі з операційних ризиків, маркетингу. Показано, що розробка і впровадження комплексної бізнес-мо-делі в банку значно підвищує ефективність його роботи та менеджменту, забезпечує стабільний органі-заційний і технологічний розвиток. |