Ключові знаки як активатори впливу ідеологічних кодів української комерційної телереклами = Key signs as activators of impact of ideological codes in Ukrainian commercial TV advertising
eIR NUOS
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Ключові знаки як активатори впливу ідеологічних кодів української комерційної телереклами = Key signs as activators of impact of ideological codes in Ukrainian commercial TV advertising
|
|
Creator |
Щербак, О. В.
Shcherbak, O. V. |
|
Subject |
ідеологічний код
рекламний слоган знак-копія знак-індекс знак-символ вплив ideological code slogan sign-copy sign-index sign-symbol impact |
|
Description |
Статтю присвячено проблемі виокремлення ключових знаків як активаторів впливу ідеологічних кодів української комерційної телереклами. Визначено, що поняття «ідеологічний код» та «рекламний слоган» перебувають в одному дефінітивному полі, проте репрезентують відношення «ціле – частина». Встановлено, що ключовими знаками ідеологічних кодів є їхні ключові слова, що профілюють ознаки іронічності, ідексальності та символічності = The article is devoted to the analysis of the functioning of ideological codes in the content of Ukrainian commercial TV advertising, their correlation with slogans and the determination of key signs as the dominant impact indicators.
Щербак, О. В. Ключові знаки як активатори впливу ідеологічних кодів української комерційної телереклами / О. В. Щербак // Гуманіт. вісн. НУК. – Миколаїв : НУК, 2018. – Вип. 11. – С. 35–39. |
|
Date |
2019-01-11T08:57:47Z
2019-01-11T08:57:47Z 2019-01-11 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://hdl.handle.net/123456789/2549
|
|
Language |
other
|
|
Relation |
УДК;811.161.2’22/’23:659.137.1
|
|