Методичні рекомендації до вивчення питань Голокосту на уроках історії у ЗНЗ
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713285/
|
|
Title |
Методичні рекомендації до вивчення питань Голокосту на уроках історії у ЗНЗ
Methodological recommendations for the study of the Holocaust at the lessons of history in secondary school |
|
Creator |
Кришмарел, В. Ю.
Севастьянова, Д. О. |
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
|
|
Description |
У статті акцент зроблено на особливостях вивчення теми Голокосту на уроках історії в школі. На вивчення цієї теми за чинними програмами відведено лише, фактично, 1 урок , що не дозволяє осягнути масштаби передумов, плину та наслідків цієї загальнолюдської трагедії; вона є в курсі як історії України, так і всесвітньої; документальні дані щодо Голокосту є вкрай різними, і їх адаптація до загальноосвітнього навчального процесу може викликати труднощі у вчителів (починаючи від браку часу і закінчуючи відсутністю мотивації до включення нових, не розроблених матеріалів, до навчального процесу). В тексті подано загальні рекомендації та конкретні приклади, які дозволять зробити навчання цій темі не лише фактологічним, але й аксіологічним.
The article focuses on the peculiarities of study of the Holocaust at the lessons of history in secondary school. There is only one lesson for the study of this topic by the current programs, which does not allow to comprehend the scope of the preconditions, the course and consequences of this tragedy of the whole mankind/ But this topic is aware of both the history of Ukraine and the world history; the documentary data on the Holocaust is very different, and their adaptation to the general educational process can cause difficulties for teachers. The text provides general recommendations and specific examples, so the the study of this topic can be not only factual, but also axiological. |
|
Publisher |
ДП "Альтернатива"
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713285/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%BF%D0%BE%20%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BA%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%83.pdf
- Кришмарел, В. Ю. and Севастьянова, Д. О. (2017) Methodological recommendations for the study of the Holocaust at the lessons of history in secondary school Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання, 9-10 (69). pp. 32-37. |
|