Запис Детальніше

Теорія і практика проектування змісту профільного навчання технологій інженерно-технічного спрямування

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713450/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687
 
Title Теорія і практика проектування змісту профільного навчання технологій інженерно-технічного спрямування
Theory and practice of designing the content of profile training technology engineering
 
Creator Тарара, Анатолій Михайлович
Сушко, І.А.
 
Subject 37.09 Organization of instruction
377 Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics
 
Description В анотованих результатах науково-дослідної роботи за 2018 рік обґрунтовано, що спецкурси з технологій (на відмінно від профільних предметів) є практично не дослідженими. Тому розкрито інноваційний підхід проектування змісту спецкурсів інженерно-технічного спрямування, розроблено методику ефективного оволодіння учнями їхнім змістом. Другим важливим аспектом проектування змісту спецкурсів є вирішення широкого кола таких проблемних завдань: визначення й обґрунтування необхідного взаємозв’язку й взаємодоповнюваності профільного предмета і спецкурсу та особливостей комплексного упровадження їх у навчальний процес професійного ліцею, визначення умов самостійного їх використання у навчальному процесі.
In the annotated results of research work for 2018, it was substantiated that special courses on technologies (in contrast to profile subjects) are practically not investigated. Therefore, an innovative approach to designing the content of special courses of engineering and technical direction has been opened, and a technique for effective acquisition of pupils by their content has been developed. The second important aspect of designing the content of special courses is the solution of a wide range of such problem tasks: definition and substantiation of the necessary interconnection and complementarity of the profile subject and special course and the peculiarities of their integrated implementation in the educational process of the professional lyceum, determining the conditions for their independent use in the educational process.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713450/1/%D0%90%D0%BD%D0%BE%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96_2018.PDF
- Тарара, Анатолій Михайлович and Сушко, І.А. (2018) Theory and practice of designing the content of profile training technology engineering In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 208-211. ISBN 978-966-644-464-9