Запис Детальніше

Статистичний аналіз використання соціальних медіа на підприємствах

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Статистичний аналіз використання соціальних медіа на підприємствах
Statistical analysis of the use of social media in enterprises
 
Creator Милашко, О.Г.
Mylashko, O.
 
Subject соціальні медіа
соціальний маркетинг
інтернет ресурси
маркетинг підприємств
соціальні мережі
інтернет
social media
social marketing
internet resources
enterprise marketing
social networks
the internet
 
Description Представлено аналіз сучасного стану і тенденцій розвитку соціальних медіа в Україні. Розглянуто основні види соціальних медіа. Досліджено значення соціального маркетингу у діяльності підприємств.
Presented is an analysis of the current state and trends in the development of social media in Ukraine. The main types of social media are considered. The importance of social makreting in the activity of the enterprise is investigated.
 
Date 2019-01-10T21:57:32Z
2019-01-10T21:57:32Z
2018
 
Type Article
 
Identifier Милашко О. Г. Статистичний аналіз використання соціальних медіа на підприємствах / О. Г. Милашко, М. С. Шепель // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса: ОНЕУ, 2018. - Випуск 4. - Частина ІI. - С. 159–164.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8165
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет