Статистичний аналіз використання соціальних медіа на підприємствах
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Статистичний аналіз використання соціальних медіа на підприємствах
Statistical analysis of the use of social media in enterprises |
|
Creator |
Милашко, О.Г.
Mylashko, O. |
|
Subject |
соціальні медіа
соціальний маркетинг інтернет ресурси маркетинг підприємств соціальні мережі інтернет social media social marketing internet resources enterprise marketing social networks the internet |
|
Description |
Представлено аналіз сучасного стану і тенденцій розвитку соціальних медіа в Україні. Розглянуто основні види соціальних медіа. Досліджено значення соціального маркетингу у діяльності підприємств.
Presented is an analysis of the current state and trends in the development of social media in Ukraine. The main types of social media are considered. The importance of social makreting in the activity of the enterprise is investigated. |
|
Date |
2019-01-10T21:57:32Z
2019-01-10T21:57:32Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Милашко О. Г. Статистичний аналіз використання соціальних медіа на підприємствах / О. Г. Милашко, М. С. Шепель // Статистика – інструмент соціально-економічних досліджень: збірник наукових студентських праць. – Одеса: ОНЕУ, 2018. - Випуск 4. - Частина ІI. - С. 159–164.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8165 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|