Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Electronic Sumy State Pedagogical University named after A. S. Makarenko Institutional Repository
Переглянути архів Інформація
Metadata
Поле
Співвідношення
Title
Інтелект-карти як засіб організації самостійної роботи студентів-програмістів
Names
Проскура, Світлана Леонідівна
Proskura, Svitlana Leonidivna
Date Issued
2017 (iso8601)
Abstract
Описано використання інтелект-карт для систематизації та швидкого запам'ятовування навчального матеріалу, який надається для самостійного опрацювання студентам-програмістам.
Genre
Article
Topic
інтелект-карта
Identifier
Проскура, С. Л. Інтелект-карти як засіб організації самостійної роботи студентів-програмістів [Текст] / С. Л. Проскура // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс – 2017» : матеріали ІІ Міжнародної дистанційної науково-методичної конференції, березень 2017 р., м. Суми : у 2 ч. / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Інститут педагогіки АПН України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Мозирський державний педагогічний університет імені І. П. Шамякина (Бєларусь), Факультет математики та інформатики Пловдивського університету ім. Паісія Хілендарського (Болгарія), Науково-дослідна лабораторія змісту і методів навчання математики, фізики, інформатики (СумДПУ імені А. С. Макаренка) ; [упорядник О. С. Чашечникова]. – Суми : [ФОП Цьома С. П.], 2017. – Ч. 2. – С. 38–39.