Запис Детальніше

Особливості функціонування опорних закладів освіти в умовах децентралізації: управлінський аспект

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713387/
http://undip.org.ua/upload/iblock/c3a/anotovani.pdf
 
Title Особливості функціонування опорних закладів освіти в умовах децентралізації: управлінський аспект
Особенности функционирования опорных учебных заведений в условиях децентрализации: управленческий аспект
Features of functioning of basic educational institutions in the conditions of decentralization: management aspect
 
Creator Мелешко, В.В.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
373 Kinds of school providing general education
 
Description Розвиток децентралізованого управління закладом загальної середньої освіти пов’язаний передусім з сучасними вимогами суспільства до якості освіти, викликами сучасного ринку праці, посиленням зв’язку із зовнішнім середовищем, що постійно змінюється та розвивається. Ознакою децентралізації системи управління освітою слугує активна співпраця та координація діяльності різних інституцій, кожна з яких має законодавчо визначену сферу автономії, що узгоджується з відповідними нормативними документами. Одним із проблемних питань, що складно вирішуються у об’єднаних територіальних громадах, це – формування нової освітньої системи, центром управління якої є опорний заклад освіти.
Развитие децентрализованного управления учреждением общего среднего образования связан прежде всего с современными требованиями общества к качеству образования, вызовами современного рынка труда, усилением связи с внешней средой, постоянно меняется и развивается. Признаком децентрализации системы управления образованием служит активное сотрудничество и координация деятельности различных институтов, каждый из которых имеет законодательно определенную сферу автономии, что согласуется с соответствующими нормативными документами. Одним из проблемных вопросов, сложно решаются в объединенных территориальных общинах, это - формирование новой образовательной системы, центром управления которой является опорный учебное заведение.
The development of decentralized management of the institution of general secondary education is primarily connected with the modern requirements of society to the quality of education, the challenges of the modern labor market, the strengthening of the connection with the ever changing and developing environment. An indicator of the decentralization of the education management system is the active cooperation and coordination of the activities of various institutions, each of which has a legally defined scope of autonomy, which is consistent with the relevant normative documents. One of the most difficult issues solved in the united territorial communities is the formation of a new educational system, the center of which is the reference educational institution.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713387/1/Meleshko_V.V._Anotov_rezultati_2018_st.223_224.pdf
- Мелешко, В.В. (orcid.org/0000-0002-6224-5201 <http://orcid.org/0000-0002-6224-5201>) (2018) Features of functioning of basic educational institutions in the conditions of decentralization: management aspect In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 223-224. ISBN 978-966-644-464-9