Запис Детальніше

Деформація і деформалізація освітнього простору в умовах відкритої післядипломної освіти: екофасилітативний підхід

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713424/
 
Title Деформація і деформалізація освітнього простору в умовах відкритої післядипломної освіти: екофасилітативний підхід
Deformation and deformalization of educational space in the conditions of open postgraduate education: eco-facilitation approach
 
Creator Лушин, П. В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
374 Education and training out of school. Further education
 
Description Даний пункт розділу монографії присвячений проблемі використання кризових та перехідних явищ і процесів в освітній сфері як можливостей для розвитку та інновацій. Розкрито особливості процесу деформалізації освіти на прикладі післядипломної педагогічної освіти.
This section of the monograph is devoted to the problem of using crisis and transitional phenomena and processes in the educational sphere as opportunities for development and innovation. The peculiarities of the process of the deformation of education on the example of postgraduate pedagogical education are revealed
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2018
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713424/1/2%D0%9B%D1%83%D1%88%D0%B8%D0%BD%20%D0%9F.%20%D0%92.%20%D0%9F.%203.1.%20%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%BA%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B0%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%B03.pdf
Лушин, П. В. (orcid.org/0000-0002-9549-1759 <http://orcid.org/0000-0002-9549-1759>) (2018) Deformation and deformalization of educational space in the conditions of open postgraduate education: eco-facilitation approach Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна.