Розвиток професійно значущих якостей майбутніх менеджерів організацій засобами психологічного тренінгу
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713461/
|
|
Title |
Розвиток професійно значущих якостей майбутніх менеджерів організацій засобами психологічного тренінгу
Development of professionally significant qualities of future managers of organizations through psychological training |
|
Creator |
Діденко, М.С.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
|
|
Description |
Стаття присвячена опису процесу керованого розвитку професійно значущих якостей майбутніх менеджерів у процесі здобуття вищої освіти. Надаються організаційно-методичні рекомендації щодо організації та змістового наповнення тренінгової програми. Процес організації та проведення тренінгових занять зі студентами-менеджерами в процесі навчання. Акцент в тренінговій програмі зроблено на розвиток комунікативного компоненту професійно значущих якостей майбутніх менеджерів, у зв’язку з тим, що більшість респондентів при констатувальному експерименті саме в ньому вбачають найбільші прогалини свого розвитку і надають йому першорядного значення прогнозуючи свою майбутню діяльність. В статті описано 3 модулі тренінгової програми спрямовані на 3 змістових компоненти: розвиток комунікативних умінь, асертивності та стилю реагування в конфліктних ситуаціях, розраховані на три одноденних тренінги та ряд домашніх завдань.
The article is devoted to the description of the process of guided development of professionally significant qualities of future managers in the process of obtaining higher education. Organizational and methodical recommendations on organization and content of the training program are provided. The process of organizing and conducting training sessions with students in the learning process is described. The emphasis in the training program is made on the development of the communicative component of the professionally significant qualities of future managers, in connection with the fact that the majority of respondents in the reconnaissance experiment sees it in the larger gaps in its development and gives it a paramount importance in forecasting its future activities. The article describes 3 modules of the training program aimed at 3 content components: development of communicative skills, assertiveness and style of response in conflict situations, designed for three one-day trainings and a number of homework assignments. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713461/1/%D0%94i%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D0%9C._%D0%A1._%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F._%D0%A0%D0%BE%D0%B7%D0%B2._%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84._%D0%B7%D0%BD.pdf
- Діденко, М.С. (2018) Development of professionally significant qualities of future managers of organizations through psychological training Психологічний часопис, 6 (16). pp. 24-37. ISSN 2414-0023 |
|