Запис Детальніше

Бренд-менеджмент як складова підвищення ефективності діяльності підприємств

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд-менеджмент як складова підвищення ефективності діяльності підприємств
 
Creator Горовий, Дмитро Анатолійович
 
Subject бренд-менеджмент
бренд
торговельна марка
маркетингова політика
імідж підприємства
PR-кампанія
ренеймінг
ребрендінг
 
Date 2019-01-08T11:58:40Z
2019-01-08T11:58:40Z
2018
 
Type Book chapter
 
Identifier Горовий Д. А. Бренд-менеджмент як складова підвищення ефективності діяльності підприємств / Д. А. Горовий // Реінжиніринг бізнес-процесів маркетингової сфери промислових підприємств : монографія / ред. Л. М. Таранюк. – Суми : СНАУ, 2018. – Розд. 3.1. – С. 145-154.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39076
orcid.org/0000-0002-0416-3857
 
Language uk
 
Format application/pdf
 
Publisher Сумський національний аграрний університет