Бренд-менеджмент як складова підвищення ефективності діяльності підприємств
Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренд-менеджмент як складова підвищення ефективності діяльності підприємств
|
|
Creator |
Горовий, Дмитро Анатолійович
|
|
Subject |
бренд-менеджмент
бренд торговельна марка маркетингова політика імідж підприємства PR-кампанія ренеймінг ребрендінг |
|
Date |
2019-01-08T11:58:40Z
2019-01-08T11:58:40Z 2018 |
|
Type |
Book chapter
|
|
Identifier |
Горовий Д. А. Бренд-менеджмент як складова підвищення ефективності діяльності підприємств / Д. А. Горовий // Реінжиніринг бізнес-процесів маркетингової сфери промислових підприємств : монографія / ред. Л. М. Таранюк. – Суми : СНАУ, 2018. – Розд. 3.1. – С. 145-154.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39076 orcid.org/0000-0002-0416-3857 |
|
Language |
uk
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Сумський національний аграрний університет
|
|