Запис Детальніше

Сприяння взаємодії сторін соціального діалогу – одна із основних задач Національної служби посередництва і примирення

Цифровой репозитарии Национального технического университета "Харьковский политехнический институт" (eNTUKhPIIR)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сприяння взаємодії сторін соціального діалогу – одна із основних задач Національної служби посередництва і примирення
 
Creator Лайков, Сергій Миколайович
 
Subject відносини соціально-трудові
законодавство трудове
конфлікт
договір колективний
 
Date 2019-01-08T10:22:41Z
2019-01-08T10:22:41Z
2018
 
Type Thesis
 
Identifier Лайков С. М. Сприяння взаємодії сторін соціального діалогу – одна із основних задач Національної служби посередництва і примирення / С. М. Лайков // Вдосконалення системи колективно-договірного регулювання як необхідна умова стабільності соціально-трудових відносин та подальшого розвитку соціального діалогу в Україні [Електронний ресурс] : матеріали наук.-практ. конф., 08 листопада 2018 р. / Нац. служба посередництва і примирення відділення в Харків. обл., Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – С. 11-13. – URI: http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39030.
http://repository.kpi.kharkov.ua/handle/KhPI-Press/39070
 
Language uk
 
Format application/pdf