Запис Детальніше

Інтернет-комунікації у діяльності вітчизняних підприємств

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтернет-комунікації у діяльності вітчизняних підприємств
 
Creator Кузьо, Н. Є.
Косар, Н. С.
 
Contributor Національний університет «Львівська політехніка»
 
Date 2019-01-11T09:17:31Z
2019-01-11T09:17:31Z
2018-04-17
2018-04-17
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Кузьо Н. Є. Інтернет-комунікації у діяльності вітчизняних підприємств / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей ХIV Науково-практичної конференції, 17-20 квітня 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 115–116. — (Актуальні проблеми економіки та маркетингу України).
978-966-941-161-7
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43485
Kuzo N. Ye. Internet-komunikatsii u diialnosti vitchyznianykh pidpryiemstv / N. Ye. Kuzo, N. S. Kosar // Problemy ta perspektyvy rozvytku ekonomiky i pidpryiemnytstva ta kompiuternykh tekhnolohii v Ukraini : zbirnyk tez dopovidei KhIV Naukovo-praktychnoi konferentsii, 17-20 kvitnia 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 115–116. — (Aktualni problemy ekonomiky ta marketynhu Ukrainy).
 
Language uk
 
Relation Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей ХIV Науково-практичної конференції, 2018
http://lib.udau.edu.ua/bitstream/123456789/5846/1/ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ%20В%20МАРКЕТИНГУ%20.pdf
1. Кожухівська Р.Б. Інтернет-технології в маркетингу: специфіка, класифікація, переваги та недоліки / Р.Б. Кожухівська [Електронний ресурс]. – Режим доступу:http://lib.udau.edu.ua/bitstream/123456789/5846/1/ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЇ%20В%20МАРКЕТИНГУ%20.pdf.
2. Сохацька О.М. Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результату / О.М. Сохацька, О.А. Легкий // Маркетинг і цифрові технології. – 2017. – Том 1, № 2. – С. 4-31.
3. Зацна Л.Інноваційні можливості застосування комунікацій в Інтернет-маркетингу / Л.Зацна //Галицький економічний вісник. – 2013. – №4(43). – с.214-221.
1. Kozhukhivska R.B. Internet-tekhnolohii v marketynhu: spetsyfika, klasyfikatsiia, perevahy ta nedoliky, R.B. Kozhukhivska [Electronic resource], Access mode:http://lib.udau.edu.ua/bitstream/123456789/5846/1/INTERNET-TEKhNOLOHII%20V%20MARKETYNHU%20.pdf.
2. Sokhatska O.M. Efektyvnist tsyfrovykh marketynhovykh komunikatsii: vid postanovky mety do otsiniuvannia rezultatu, O.M. Sokhatska, O.A. Lehkyi, Marketynh i tsyfrovi tekhnolohii, 2017, V. 1, No 2, P. 4-31.
3. Zatsna L.Innovatsiini mozhlyvosti zastosuvannia komunikatsii v Internet-marketynhu, L.Zatsna //Galician economic bulletin, 2013, No 4(43), P.214-221.
 
Rights © Національний університет „Львівська політехніка“, 2018
 
Format 115-116
2
application/pdf
image/png
 
Coverage 17-20 квітня 2018 року
Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки