Запис Детальніше

Залучення іноземних інвестицій в регіони

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Залучення іноземних інвестицій в регіони
 
Creator Бандура, Т. І.
 
Contributor ДУ «Інститут регіональних досліджень ім. М.І. Долішнього НАН України»
 
Date 2019-01-11T09:17:27Z
2019-01-11T09:17:27Z
2018-04-17
2018-04-17
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Бандура Т. І. Залучення іноземних інвестицій в регіони / Т. І. Бандура // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей ХIV Науково-практичної конференції, 17-20 квітня 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 107–108. — (Актуальні проблеми економіки та маркетингу України).
978-966-941-161-7
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43480
Bandura T. I. Zaluchennia inozemnykh investytsii v rehiony / T. I. Bandura // Problemy ta perspektyvy rozvytku ekonomiky i pidpryiemnytstva ta kompiuternykh tekhnolohii v Ukraini : zbirnyk tez dopovidei KhIV Naukovo-praktychnoi konferentsii, 17-20 kvitnia 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 107–108. — (Aktualni problemy ekonomiky ta marketynhu Ukrainy).
 
Language uk
 
Relation Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей ХIV Науково-практичної конференції, 2018
http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2015_1_8
https://www.questia.com/magazine/1P3-3076707231/crowdsourcing-books
1. Питання стратегії залучення прямих іноземних інвестицій у контексті дотримання інтересів економічної безпеки держави / О. М. Шаров // Стратегічні пріоритети. - 2015. - № 1. - С. 41-50. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2015_1_8.
2. Wells L., Wint A. Marketing a Country, Revisited // FIAS Occasional Paper. – 2001. – № 13.
3. Brabham C. (2013) Crowdsourcing / C. Brabham // THE. – 2013. – July 25. Retrieved from: https://www.questia.com/magazine/1P3-3076707231/crowdsourcing-books
4.Pasternak O.,Bandura T. Marketing of rural territories in the border areas of Ukraine: nature, peculiarities and practical recommendations // Agricultural Economics and Rural Development, New Series, Year XIV – 2017. - №2 – Р. С.185-195.
1. Pytannia stratehii zaluchennia priamykh inozemnykh investytsii u konteksti dotrymannia interesiv ekonomichnoi bezpeky derzhavy, O. M. Sharov, Stratehichni priorytety, 2015, No 1, P. 41-50, Access mode:http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2015_1_8.
2. Wells L., Wint A. Marketing a Country, Revisited, FIAS Occasional Paper, 2001, No 13.
3. Brabham C. (2013) Crowdsourcing, C. Brabham, THE, 2013, July 25. Retrieved from: https://www.questia.com/magazine/1P3-3076707231/crowdsourcing-books
4.Pasternak O.,Bandura T. Marketing of rural territories in the border areas of Ukraine: nature, peculiarities and practical recommendations, Agricultural Economics and Rural Development, New Series, Year XIV – 2017, No 2 – R. P.185-195.
 
Rights © Національний університет „Львівська політехніка“, 2018
 
Format 107-108
2
application/pdf
image/png
 
Coverage 17-20 квітня 2018 року
Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки