Залучення іноземних інвестицій в регіони
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Залучення іноземних інвестицій в регіони
|
|
Creator |
Бандура, Т. І.
|
|
Contributor |
ДУ «Інститут регіональних досліджень ім. М.І. Долішнього НАН України»
|
|
Date |
2019-01-11T09:17:27Z
2019-01-11T09:17:27Z 2018-04-17 2018-04-17 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Бандура Т. І. Залучення іноземних інвестицій в регіони / Т. І. Бандура // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей ХIV Науково-практичної конференції, 17-20 квітня 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 107–108. — (Актуальні проблеми економіки та маркетингу України).
978-966-941-161-7 http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43480 Bandura T. I. Zaluchennia inozemnykh investytsii v rehiony / T. I. Bandura // Problemy ta perspektyvy rozvytku ekonomiky i pidpryiemnytstva ta kompiuternykh tekhnolohii v Ukraini : zbirnyk tez dopovidei KhIV Naukovo-praktychnoi konferentsii, 17-20 kvitnia 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 107–108. — (Aktualni problemy ekonomiky ta marketynhu Ukrainy). |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей ХIV Науково-практичної конференції, 2018
http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2015_1_8 https://www.questia.com/magazine/1P3-3076707231/crowdsourcing-books 1. Питання стратегії залучення прямих іноземних інвестицій у контексті дотримання інтересів економічної безпеки держави / О. М. Шаров // Стратегічні пріоритети. - 2015. - № 1. - С. 41-50. - Режим доступу:http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2015_1_8. 2. Wells L., Wint A. Marketing a Country, Revisited // FIAS Occasional Paper. – 2001. – № 13. 3. Brabham C. (2013) Crowdsourcing / C. Brabham // THE. – 2013. – July 25. Retrieved from: https://www.questia.com/magazine/1P3-3076707231/crowdsourcing-books 4.Pasternak O.,Bandura T. Marketing of rural territories in the border areas of Ukraine: nature, peculiarities and practical recommendations // Agricultural Economics and Rural Development, New Series, Year XIV – 2017. - №2 – Р. С.185-195. 1. Pytannia stratehii zaluchennia priamykh inozemnykh investytsii u konteksti dotrymannia interesiv ekonomichnoi bezpeky derzhavy, O. M. Sharov, Stratehichni priorytety, 2015, No 1, P. 41-50, Access mode:http://nbuv.gov.ua/UJRN/spa_2015_1_8. 2. Wells L., Wint A. Marketing a Country, Revisited, FIAS Occasional Paper, 2001, No 13. 3. Brabham C. (2013) Crowdsourcing, C. Brabham, THE, 2013, July 25. Retrieved from: https://www.questia.com/magazine/1P3-3076707231/crowdsourcing-books 4.Pasternak O.,Bandura T. Marketing of rural territories in the border areas of Ukraine: nature, peculiarities and practical recommendations, Agricultural Economics and Rural Development, New Series, Year XIV – 2017, No 2 – R. P.185-195. |
|
Rights |
© Національний університет „Львівська політехніка“, 2018
|
|
Format |
107-108
2 application/pdf image/png |
|
Coverage |
17-20 квітня 2018 року
Львів |
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|