Запис Детальніше

Маркетинг територій на засадах концепції креативності

Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг територій на засадах концепції креативності
 
Creator Пастернак, О. І.
 
Contributor ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України»
 
Date 2019-01-11T09:17:34Z
2019-01-11T09:17:34Z
2018-04-17
2018-04-17
 
Type Conference Abstract
 
Identifier Пастернак О. І. Маркетинг територій на засадах концепції креативності / О. І. Пастернак // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей ХIV Науково-практичної конференції, 17-20 квітня 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 121–123. — (Актуальні проблеми економіки та маркетингу України).
978-966-941-161-7
http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43489
Pasternak O. I. Marketynh terytorii na zasadakh kontseptsii kreatyvnosti / O. I. Pasternak // Problemy ta perspektyvy rozvytku ekonomiky i pidpryiemnytstva ta kompiuternykh tekhnolohii v Ukraini : zbirnyk tez dopovidei KhIV Naukovo-praktychnoi konferentsii, 17-20 kvitnia 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 121–123. — (Aktualni problemy ekonomiky ta marketynhu Ukrainy).
 
Language uk
 
Relation Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей ХIV Науково-практичної конференції, 2018
1. Пастернак О.І. Економічний розвиток регіону: маркетингове забезпечення: монографія / О.І.Пастернак; НАН України. Ін-т регіональних досліджень; [відп. ред. П.Ю.Бєлєнький]. – Львів, 2009. – 200 с.
2. Панкрухин А.П. Маркетинг территорий / А.П.Панкрухин, [2-е изд., дополн.] – СПб.: Питер, 2006. – 416 с.
3. Шромнік А. Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів. / А.Шромнік – Тернопіль: ТІСІТ, 2005. – 52 с.
4. Флорида Р. Креативный класс: люди, которые меняют будущее. – Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Классика - ХХІ», 2007. – 421 с.
5. Давимука С. А., Федулова Л. І. Креативний сектор економіки: досвід та напрями розбудови : монографія / С. А. Давимука, Л. І. Федулова ; ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України». – Львів, 2017. – 528 с.
1. Pasternak O.I. Ekonomichnyi rozvytok rehionu: marketynhove zabezpechennia: monograph, O.I.Pasternak; NAN Ukrainy. In-t rehionalnykh doslidzhen; [vidp. red. P.Yu.Bielienkyi], Lviv, 2009, 200 p.
2. Pankrukhin A.P. Marketinh territorii, A.P.Pankrukhin, [2-e izd., dopoln.] – SPb., Piter, 2006, 416 p.
3. Shromnik A. Terytorialnyi marketynh. Problemy formuvannia marketynhovoi stratehii mist i rehioniv., A.Shromnik – Ternopil: TISIT, 2005, 52 p.
4. Florida R. Kreativnyi klass: liudi, kotorye meniaiut budushchee, transl. from English – M., Izdatelskii dom "Klassika - KhKhI", 2007, 421 p.
5. Davymuka S. A., Fedulova L. I. Kreatyvnyi sektor ekonomiky: dosvid ta napriamy rozbudovy : monograph, S. A. Davymuka, L. I. Fedulova ; DU "Instytut rehionalnykh doslidzhen imeni M. I. Dolishnoho NAN Ukrainy", Lviv, 2017, 528 p.
 
Rights © Національний університет „Львівська політехніка“, 2018
 
Format 121-123
3
application/pdf
image/png
 
Coverage 17-20 квітня 2018 року
Львів
 
Publisher Видавництво Львівської політехніки