Маркетинг територій на засадах концепції креативності
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг територій на засадах концепції креативності
|
|
Creator |
Пастернак, О. І.
|
|
Contributor |
ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України»
|
|
Date |
2019-01-11T09:17:34Z
2019-01-11T09:17:34Z 2018-04-17 2018-04-17 |
|
Type |
Conference Abstract
|
|
Identifier |
Пастернак О. І. Маркетинг територій на засадах концепції креативності / О. І. Пастернак // Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей ХIV Науково-практичної конференції, 17-20 квітня 2018 року. — Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. — С. 121–123. — (Актуальні проблеми економіки та маркетингу України).
978-966-941-161-7 http://ena.lp.edu.ua:8080/handle/ntb/43489 Pasternak O. I. Marketynh terytorii na zasadakh kontseptsii kreatyvnosti / O. I. Pasternak // Problemy ta perspektyvy rozvytku ekonomiky i pidpryiemnytstva ta kompiuternykh tekhnolohii v Ukraini : zbirnyk tez dopovidei KhIV Naukovo-praktychnoi konferentsii, 17-20 kvitnia 2018 roku. — Lviv : Vydavnytstvo Lvivskoi politekhniky, 2018. — P. 121–123. — (Aktualni problemy ekonomiky ta marketynhu Ukrainy). |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Проблеми та перспективи розвитку економіки і підприємництва та комп’ютерних технологій в Україні : збірник тез доповідей ХIV Науково-практичної конференції, 2018
1. Пастернак О.І. Економічний розвиток регіону: маркетингове забезпечення: монографія / О.І.Пастернак; НАН України. Ін-т регіональних досліджень; [відп. ред. П.Ю.Бєлєнький]. – Львів, 2009. – 200 с. 2. Панкрухин А.П. Маркетинг территорий / А.П.Панкрухин, [2-е изд., дополн.] – СПб.: Питер, 2006. – 416 с. 3. Шромнік А. Територіальний маркетинг. Проблеми формування маркетингової стратегії міст і регіонів. / А.Шромнік – Тернопіль: ТІСІТ, 2005. – 52 с. 4. Флорида Р. Креативный класс: люди, которые меняют будущее. – Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Классика - ХХІ», 2007. – 421 с. 5. Давимука С. А., Федулова Л. І. Креативний сектор економіки: досвід та напрями розбудови : монографія / С. А. Давимука, Л. І. Федулова ; ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України». – Львів, 2017. – 528 с. 1. Pasternak O.I. Ekonomichnyi rozvytok rehionu: marketynhove zabezpechennia: monograph, O.I.Pasternak; NAN Ukrainy. In-t rehionalnykh doslidzhen; [vidp. red. P.Yu.Bielienkyi], Lviv, 2009, 200 p. 2. Pankrukhin A.P. Marketinh territorii, A.P.Pankrukhin, [2-e izd., dopoln.] – SPb., Piter, 2006, 416 p. 3. Shromnik A. Terytorialnyi marketynh. Problemy formuvannia marketynhovoi stratehii mist i rehioniv., A.Shromnik – Ternopil: TISIT, 2005, 52 p. 4. Florida R. Kreativnyi klass: liudi, kotorye meniaiut budushchee, transl. from English – M., Izdatelskii dom "Klassika - KhKhI", 2007, 421 p. 5. Davymuka S. A., Fedulova L. I. Kreatyvnyi sektor ekonomiky: dosvid ta napriamy rozbudovy : monograph, S. A. Davymuka, L. I. Fedulova ; DU "Instytut rehionalnykh doslidzhen imeni M. I. Dolishnoho NAN Ukrainy", Lviv, 2017, 528 p. |
|
Rights |
© Національний університет „Львівська політехніка“, 2018
|
|
Format |
121-123
3 application/pdf image/png |
|
Coverage |
17-20 квітня 2018 року
Львів |
|
Publisher |
Видавництво Львівської політехніки
|
|