Сучасні підходи у вивченні студентами-дефектологами основ формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів 2–4-х класів спеціальної школи
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/711181/
|
|
Title |
Сучасні підходи у вивченні студентами-дефектологами основ формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів 2–4-х класів спеціальної школи
Modern approaches in the study of students-defectologists of the basics of formation of initial language generalizations in mentally retarded pupils of 2-4 grades of a special school |
|
Creator |
Руденко, А.О.
|
|
Subject |
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У статті розглянуто питання інноваційних підходів щодо розбудови спеціальної освіти, зокрема, підкреслено, що має більше приділятись уваги вивченню студентами особливостей формування початкових мовних узагальнень розумово відсталих учнів 2–4-х класів.
The article deals with the issues of innovative approaches to the development of special education, in particular, emphasized that more attention should be paid to the study of students' peculiarities of the formation of initial language generalizations of mentally retarded pupils of grades 2-4. |
|
Publisher |
ФОП Корзун Д. Ю.
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/711181/1/%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%90.%D0%9E._%D0%A1.%20226-230.pdf
- Руденко, А.О. (2018) Modern approaches in the study of students-defectologists of the basics of formation of initial language generalizations in mentally retarded pupils of 2-4 grades of a special school Інтернаціоналізація вищої освіти України: концептуальні засади, здобутки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 15-16 груд. 2017 р.). pp. 226-230. ISSN 978-617-7212-94-1 |
|