Запис Детальніше

Сучасні підходи у вивченні студентами-дефектологами основ формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів 2–4-х класів спеціальної школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/711181/
 
Title Сучасні підходи у вивченні студентами-дефектологами основ формування початкових мовних узагальнень у розумово відсталих учнів 2–4-х класів спеціальної школи
Modern approaches in the study of students-defectologists of the basics of formation of initial language generalizations in mentally retarded pupils of 2-4 grades of a special school
 
Creator Руденко, А.О.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглянуто питання інноваційних підходів щодо розбудови спеціальної освіти, зокрема, підкреслено, що має більше приділятись уваги вивченню студентами особливостей формування початкових мовних узагальнень розумово відсталих учнів 2–4-х класів.
The article deals with the issues of innovative approaches to the development of special education, in particular, emphasized that more attention should be paid to the study of students' peculiarities of the formation of initial language generalizations of mentally retarded pupils of grades 2-4.
 
Publisher ФОП Корзун Д. Ю.
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/711181/1/%D0%A0%D1%83%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%90.%D0%9E._%D0%A1.%20226-230.pdf
- Руденко, А.О. (2018) Modern approaches in the study of students-defectologists of the basics of formation of initial language generalizations in mentally retarded pupils of 2-4 grades of a special school Інтернаціоналізація вищої освіти України: концептуальні засади, здобутки, проблеми, перспективи розвитку : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 15-16 груд. 2017 р.). pp. 226-230. ISSN 978-617-7212-94-1