Математичні задачі як засіб формування ключових компетентностей учнів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713472/
http://ipvid.org.ua/products/2018_2/article.php |
|
Title |
Математичні задачі як засіб формування ключових компетентностей учнів
Математические задачи как средство формирования ключевых компетентностей учеников Mathematical tasks as a means of forming the key competences of students |
|
Creator |
Васильєва, Д.В.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
|
|
Description |
У статті здійснено аналіз сучасних підручників математики кількох зарубіжних країн на предмет включення задач, спрямованих на формування ключових компетентностей учнів – ініціативність і підприємливість; соціальна і громадянська компетентності; обізнаність і самовираження у сфері культури; екологічна грамотність і здорове життя. Розглянуто конкретні приклади задач, що стосуються фінансових розрахунків, громадянської ідентифікації та історико-краєзнавчої тематики, здорового способу життя та екології із підручників Ізраїлю, Індії та Молдови. Розкрито можливості формування в учнів ключових компетентностей в процесі розв’язування задач під час навчання математики. Зроблено висновок про доцільність використання досвіду побудови системи задачу підручниках інших країнах для осучаснення фабул і видів задач для навчання учнів у сучасних умовах модернізації шкільної математичної освіти в Україні. В статье проведен анализ современных учебников математики нескольких зарубежных стран на предмет включения задач, направленных на формирование ключевых компетентностей учащихся — инициативность и предприимчивость; социальная и гражданская компетентности; осведомленность и самовыражение в сфере культуры; экологическая грамотность и здоровая жизнь. Рассмотрены конкретные примеры задач, касающиеся финансовых расчетов, гражданской идентификации и историко-краеведческой тематики, здорового образа жизни и экологии из учебников Израиля, Индии и Молдовы. Раскрыты возможности формирования у учащихся ключевых компетентностей в процессе решения задач в процессе обучения математике. Сделан вывод о целесообразности использования опыта построения системы задач в учебниках других странах в подборе современных фабул и видов задач для обучения учащихся в современных условиях модернизации школьного математического образования в Украине. The article analyzes the modern mathematics textbooks of several foreign countries in order to include tasks aimed at the formation of the key competences of students - initiative and enterprise; social and civic competence; culture awareness and expression; environmental literacy and healthy living. Specific examples of tasks related to financial calculations, civic identification and local history subjects, healthy lifestyle and ecology based on textbooks of Israel, India and Moldova are considered. The possibilities of forming students' key competences in the process of solving problems in the process of learning mathematics are revealed. The conclusion is made about the expediency of using the experience of building a system of tasks in textbooks of other countries in the selection of modern plots and types of tasks for teaching students in the modern conditions of modernization of school mathematics education in Ukraine. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
en
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713472/1/10.pdf
- Васильєва, Д.В. (2018) Mathematical tasks as a means of forming the key competences of students Проблеми сучасного підручника (21). pp. 83-91. ISSN 2411-1309 |
|