Запис Детальніше

Організаційно-педагогічні та економічні засади функціонування опорних закладів освіти як центрів управління в умовах децентралізації

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713495/
http://undip.org.ua/upload/iblock/2e8/pidshyvka1.pdf
 
Title Організаційно-педагогічні та економічні засади функціонування опорних закладів освіти як центрів управління в умовах децентралізації
Организационно-педагогические и экономические основы функционирования опорных учебных заведений как центров управления в условиях децентрализации
Organizational-pedagogical and economic principles functioning of basic educational institutions as the centers of governance in the conditions of decentralization
 
Creator Калініна, Л.М.
 
Subject 33 Economics. Economic science
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Основні наукові результати дослідження.
У ході першого етапу дослідження:
-розроблено: програму та методику констатувального експерименту;
-з’ясовано за результатами наукового аналізу стану досліджуваної проблеми в теорії та практиці управління освітою, що:
-організація багатовекторного розвитку демократичного суспільства в розвинених країн світу, країнах пострадянського простору та в Україні характеризується пошуками та впровадженням відкритих і демократичних моделей управління освітою, механізмів розподілу коштів і розвитку партнерства з громадськими інститутами, які б забезпечували дієву підтримку органів місцевого самоврядування, місцевих громад і громадських інститутів.
Основные научные результаты исследования.
В ходе первого этапа исследования:
-розроблено: программу и методику констатирующего эксперимента;
-зьясовано по результатам научного анализа состояния исследуемой проблемы в теории и практике управления образованием,:
-организация многовекторного развития демократического общества в развитых странах мира, странах постсоветского пространства и в Украине характеризуется поисками и внедрением открытых и демократических моделей управления образованием, механизмов распределения средств и развития партнерства с общественными институтами, которые обеспечивали действенную поддержку органов местного самоуправления, местных общин и общественных институтов.
Main scientific research results.
During the first stage of the study:
-developed: program and method of recording experiment;
-founded on the results of scientific analysis of the state of the problem under study in the theory and practice of education management that:
The organization of multi-vector development of a democratic society in developed countries, post-Soviet countries and Ukraine is characterized by the search for and implementation of open and democratic models of education management, distribution mechanisms and partnership development with public institutions that provide effective support to local self-government bodies, local communities and public institutions.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713495/1/Organizatsiyno-pedagogichni_ta_ekonom_zasadi__Anotov_rezultati_2018_st.216_217.pdf
- Калініна, Л.М. (2018) Organizational-pedagogical and economic principles functioning of basic educational institutions as the centers of governance in the conditions of decentralization In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 216-217. ISBN 978-966-644-464-9