Запис Детальніше

Громадянська компетентність особистості: сутність, структура та функції

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713507/
 
Title Громадянська компетентність особистості: сутність, структура та функції
Civic competence of personality: its essence, structure and functions
 
Creator Мацейків, Тетяна Іванівна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
 
Description Стаття присвячена актуальній проблемі – формуванню громадянської компетентності старшокласників у процесі навчання історії України. Проведено психолого-педагогічний аналіз предмету дослідження. Визначено та теоретично обгрунтовано структуру громадянської компетентності, потенціал курсу історії України в старшій школі для формування громадянської компетентності старшокласників. Проаналізовано публікації спорідненої тематики, що складають основу для визначення поняття громадянської компетентності та її структури. Автором схарактеризовано зміст когнітивної, аксіологічної та діяльнісної складової громадянської компетентності. Розглядаються методичні умови формування громадянської компетентності у процесі навчання вітчизняної історії.
The article is devoted to the actual problems of a competence-based approach implementation into school education i.e. formation of civic competence in high school students within the course of studying the history of Ukraine. The content of such notions as “competence”, “civic competence” defined more exactly.The structure of civic competence includes key knowledge (a cognitive component), civil attitudes and values ( an axiological component), civil skill ( a procedural component).
 
Publisher Вид.центр КНЛУ
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713507/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F3.pdf
- Мацейків, Тетяна Іванівна (2018) Civic competence of personality: its essence, structure and functions Теоретичні питання культури, освіти та виховання (58). pp. 79-83. ISSN 2411-5983