Запис Детальніше

Принципи управління та розвитку персоналу в маркетинговій діяльності підприємства в еру цифрових технологій

Dspace iRKNEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Принципи управління та розвитку персоналу в маркетинговій діяльності підприємства в еру цифрових технологій
 
Creator Баша, Інна Миколаївна
Basha, I.
Баша, Инна Николаевна
Шевченко, М. В.
 
Subject 331
 
Publisher ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
 
Date 2019-01-14T12:54:16Z
2019-01-14T12:54:16Z
2018-11
 
Type Article
 
Identifier Баша І. М. Принципи управління та розвитку персоналу в маркетинговій діяльності підприємства в еру цифрових технологій [Електронний ресурс] / Баша І. М., Шевченко М. В. // Соціально-трудова сфера в умовах інформаційної економіки: сучасний стан, проблеми та стратегічні напрями розвитку : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 26–29 листоп. 2018 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 130–133. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26863
 
Language uk