Читання Інструменти
Для цього запису
Look up terms
Знайти пов'язаних з ним елементів серед
Author's work
Government policy
Book searches
Book reviews
Dissertations
Online forums
Quotations
Pay-per-view
Resources
Media reports
Web search
Користувач
Ім'я користувача
Пароль
Запам'ятати мене
Пошук
Мова
English
Українська
Домашня сторінка
Про нас
Увійти
Зареєструватися
Перегляд
Пошук
Допомога
Домашня сторінка
>
Перегляд
>
Dspace iRKNEU
>
Запис Детальніше
Запис Детальніше
Принципи управління та розвитку персоналу в маркетинговій діяльності підприємства в еру цифрових технологій
Dspace iRKNEU
Переглянути архів Інформація
Поле
Співвідношення
Title
Принципи управління та розвитку персоналу в маркетинговій діяльності підприємства в еру цифрових технологій
Creator
Баша, Інна Миколаївна
Basha, I.
Баша, Инна Николаевна
Шевченко, М. В.
Subject
331
Publisher
ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
Date
2019-01-14T12:54:16Z
2019-01-14T12:54:16Z
2018-11
Type
Article
Identifier
Баша І. М. Принципи управління та розвитку персоналу в маркетинговій діяльності підприємства в еру цифрових технологій [Електронний ресурс] / Баша І. М., Шевченко М. В. // Соціально-трудова сфера в умовах інформаційної економіки: сучасний стан, проблеми та стратегічні напрями розвитку : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., 26–29 листоп. 2018 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: А. М. Колот (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2018. – C. 130–133. – Назва з титул. екрану.
http://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/26863
Language
uk